wtorek, 10 września 2013

Krajowa Konferencja Wytwarzania Gier Komputerowych

6 – 8 września na terenie Politechniki Gdańskiej odbyła się kolejna edycja WGK.
Oczywiście nie mogło nas zabraknąć na takim wydarzeniu. Podczas trzydniowej konferencji przeprowadziliśmy 7-godzinne warsztaty z concept artu i małą prelekcję poświęconą projektowaniu postaci i storytellingu w ilustracji.
Frekwencja bardzo dopisała. Dziękujemy wszystkim uczestnikom naszych zajęć, że byli z nami.

Poniżej kilka zdjęć z naszych warsztatów z concept artu.












Kilka fotek z wykładu o projektowaniu postaci.


Fot. Maria Gasińska, Joanna Gołębiewska

Fot. Maria Gasińska, Joanna Gołębiewska

Fot. Maria Gasińska, Joanna Gołębiewska

Fot. Maria Gasińska, Joanna Gołębiewska

Fot. Maria Gasińska, Joanna Gołębiewska

Fot. Maria Gasińska, Joanna Gołębiewska

Fot. Maria Gasińska, Joanna Gołębiewska




Teraz pracujemy całą parą przygotowując bezpłatne warsztaty z projektowania potworów.
Więcej na ten temat
http://potegaobrazu.blogspot.com/2013/09/bezpatne-warsztaty-z-projektowania.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz